Bestellen, Retourneren , Garantie ,Klachten

product bestellen

Bestelling plaatsen

Om een bestelling te plaatsen volgt u de volgende stappen:

  • Kies de gewenste artikelen en leg deze in uw 'winkelmandje'
  • Ga naar het 'winkelmandje'
  • Kies uw land en kies of u uw bestelling wilt laten verzenden , afhalen of bezorgen
  • Kies de gewenste betaalmethode (uitleg over de betaalmethodes, zie hieronder)
  • Accepteer onze voorwaarden  en klik op 'veilig bestellen'
  • U komt nu in een beveiligde omgeving van ' Mollie Payments.’
  • Vul uw gegevens volledig in
  • Controleer u order
  • Klik op volgende om u order te bevestigen en indien u gekozen heeft voor i-Deal door te gaan naar de betaalomgeving

Levering

U heeft bij ons de mogelijkheid om uw bestelling te laten bezorgen of zelf af te halen in onze showroom in Makkum.

Bestelling worden verzonden op maandag t/m vrijdag.

levertijd bij al onze producten staat de actuele levertijd  in dagen 

Zodra uw bestelling is verzonden ontvang u van ons een bericht met een track and trace code om uw pakket te kunnen volgen.

Afhalen in Makkum (gratis)

Verzenden Nederland

Gratis

Verzenden België / Duitsland / Luxemburg

- Standaard pakket €20,00 (incl. BTW)

- Groot pakket €25,00 (incl. BTW)

* Welke verzendkosten voor u van toepassing zijn wordt tijdens het bestelproces altijd aan u duidelijk gemaakt.

* Al onze bestelling worden verzonden als pakket of brievenbuspakket. De hierboven genoemde verzendkosten zijn per order, deze bijdrage vragen wij voor het verzendklaar maken en verzenden van uw bestelling.


Betaling

U kunt gebruik maken van verschillende betaalmethodes, betalingen worden verzorgt door Stichting Mollie Payments.

i-Deal

Vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen in de internetbetaalomgeving van uw eigen bank.

Credit Card

Veilig online afrekenen met uw credit card. U kunt betalen met Mastercard, VISA en American Express.

Betalingstoeslag +2,8%

Pin betaling

het is mogelijk om mobiel te pinnen hier bij maken wij gebruik van de diensten van I Zettle 

 

 


retourneren

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kamperenmetdeauto.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

 Uitzonderingen retourneren

 

speciaal bestelde producten

aangepaste of vermaakte producten 

worden niet retour genomen 

 

 

 

 Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten: 

 

 a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.

 b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;

 c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;

 d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;

 e. die snel kunnen bederven of verouderen;

 f. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;

 g. voor losse kranten en tijdschriften;

 h. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

 

Download
formulier herroepings recht kamperen met de auto.nl
klein formulier voor herroeping Kampere
Microsoft Word document 24.4 KB

garantie

Garantie van producten van kamperen met de auto.nl 

 

Alle nieuwe producten rechtstreeks aangekocht worden bij Kamperen met de auto.nl  worden geleverd met een garantie van 12 maanden, die materialen en vakmanschap dekt. Sommige producten hebben een kortere  garantieperiode, dan is dit aangegeven bij de specificaties van elk product. Als bij een product defect optreedt als gevolg van normaal gebruik, zullen we eventueel gebrek herstellen met de benodigde onderdelen. Voor defecten die zelfs door leken kunnen worden opgelost behouden wij ons het recht voor om alleen de onderdelen beschikbaar te stellen. Retourzenden moet vooraf goedgekeurd worden. Ter beoordeling van de defecten kunnen wij verlangen dat de aanvrager foto's van het defect mailt. Op vorderingen tot terugbetaling van gemaakte kosten kan door de aanvrager geen beroep worden gedaan. Retourzendingen en de vervangingskosten worden betaald door de aanvrager, als deze niet vallen onder de wettelijke bepalingen voor transacties in Nederland

Voor defecten veroorzaakt door productwijzigingen, nalatigheid of onoordeelkundig gebruik / installatie aanvaarden wij geen aansprakelijkheid. Ook is er geen garantie voor cosmetische schade of abnormale slijtage. Kamperen met de auto.nl  behoudt zich het recht voor in plaats van reparatie of onderdelen het originele product te vervangen door eenzelfde of een vergelijkbaar type product of terugbetaling van de oorspronkelijke aankoopprijs (exclusief verzendkosten). Alle retourzendingen aan Kamperen met de auto.nl  moeten worden gedaan via traceerbare post of koerier.

 

Persoonlijke en materiële schade of gevolgschade door gebreken aan het product zijn uitgesloten van aansprakelijkheid. Op commerciële verliezen veroorzaakt door gebreken aan het product kan ook geen beroep worden gedaan. Hoewel wij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat onze informatie accuraat is in gedrukte, digitale of andere vorm, moeten we claims die zijn gebaseerd zijn op verkeerde informatie uitsluiten. Als zich een probleem met een van de Daktenten of andere producten die kamperen met de auto .nl verkoopt product , neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen ons best doen om u te helpen.

 

Kamperen met de auto.nl

 

 

Makkum  mei  2018 

Download
heroepings recht.pdf
Adobe Acrobat document 757.9 KB

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kamperenmetdeauto.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.